Já to doufejme ňák zmáknu : 60 slohových prací neapolských dětí /

Slohové práce dětí z neapolského předměstí vyšly v Itálii poprvé na sklonku minulého století, ale jak ukázala nedávno vydaná kniha Gomora Roberta Saviana, ještě dnes silně a přesvědčivě doplňují obraz předměstí žijících v bezvýchodné chudobě pod vládou mafiánských klanů. Vtipná, svébytná a zcela ori...

Celý popis

Další autoři: D'Orta, Marcello, 1953-, Vinšová, Kateřina 1948-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Italsky
Vydáno: Praha : Baobab, 2009
Edice: Mi.Mo
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01597nam a2200265 a 4500
001 118271
005 20190206103059.0
008 0527s2009----xr ---------u-------cze-d
020 |a 9788087060162 :  |c 199.00 Kč 
040 |e AACR2  |9 1  |b cze 
041 1 |a cze  |h ita 
245 0 0 |a Já to doufejme ňák zmáknu :  |b 60 slohových prací neapolských dětí /  |c připravil k vydání Marcello D'Orta, učitel prvního stupně základní školy ; přeložila Kateřina Vinšová 
260 |a Praha :  |b Baobab,  |c 2009 
300 |a 80 s. 
490 1 |a Mi.Mo 
500 |a Přeloženo z italštiny 
500 |a Název originálu: Io speriamo che me la cavo 
520 2 |a Slohové práce dětí z neapolského předměstí vyšly v Itálii poprvé na sklonku minulého století, ale jak ukázala nedávno vydaná kniha Gomora Roberta Saviana, ještě dnes silně a přesvědčivě doplňují obraz předměstí žijících v bezvýchodné chudobě pod vládou mafiánských klanů. Vtipná, svébytná a zcela originální vyprávění překračují hranice dokumentu. Kniha může posloužit jako studijní materiál učitelům základních škol, jako příklad neškolometské, vášnivé a živoucí práce s dětmi. 
653 |a slohové práce  |a děti  |a školy  |a humor  |a společnost  |a italská literatura 
700 1 |a D'Orta, Marcello,  |d 1953-  |7 jn20020217011  |4 edt 
700 1 |a Vinšová, Kateřina  |z 8,  |d 1948-  |4 trl 
830 0 |a Mi.Mo 
999 |d 118271 
993 |0 0  |1 315200254662  |4 0  |6 ALI  |7 0  |9 224173  |a 149.25  |b 0  |c 254662  |d 2009-07-21  |e 0  |f ALI  |g ALI  |h 199.00  |j 127  |l ALI  |n 0  |r 2023-08-16  |t 6  |w 2019-02-06  |y KN  |z KU